Nariyal Ka Pani Or Beshumar Tabi Fawaid

ناریل کا پانی اور بے شماور طبی فوائد
کچے ناریل کا پانی نا صرف تروتازگی کا باعث بنتا ہے بلکہ کئی بیماریوں سے بھی محفوظ رکھتا ہے اور یہ صحت کے لئے بھی انتہائی مفید مانا جاتا ہے ۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ ناریل ایک خوش ذائقہ پھل ہے جس میں وٹامن سی سمیت ایسے کئی عناصر پائے جاتے ہیں جو ہاضمہ بہتر بنانے اور پیٹ کی بیماریوں سے محفوظ رکھنے میں اہم کردار ادا کرتے ہیں ۔

روزانہ ناریل کا پانی پینے سے نہ صرف آپ خوبصورت نظر آئیں گے بلکہ یہ چاق و چوبند رکھنے میں بھی مدد گاثابت ہوتا ہے ۔

ایسے افراد جو ناریل کا پانی باقاعدگی سے استعمال کرتے ہیں ان میں نہ صرف خون کی گردش بہتر ہوتی ہے بلکہ ان کا بلڈ پریشر بھی نارمل رہتا ہے اور ایسے افراد میں دل کے دورے سمیت دیگر دل کے امراض دوسروں کے مقابلے میں کم ہوتے ہیں یہی نہیں ناریل کا پانی بلڈ شوگر لیول کو بھی کنٹرول کرتا ہے ۔

تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ ناریل کا پانی وزن کم کرنے اور قوت مدافعت بڑھانے کے لئے موزوں ہے ، اکثر ڈاکٹرز حاملہ خواتین کو ناریل کا پانی استعمال کرنے کا مشورہ دیتے ہیں جو قبض کی صورت میں حاملہ خواتین کے لئے مفید ثابت ہوتا ہے ، ناریل کے پانی میں پوٹاشیم اور میگنیشیم کی مقدار زیادہ ہوتی ہے جس کے استعمال سے انسان کے پیشاب کی مقدار میں اضافہ ہوتا ہے اور خاص طور پر گردوں کے مریضوں کے لئے فائد ہ مند ہوتا ہے ۔

اگر آپ چہرے پر کیل مہاسوں سے پریشان ہیں تو فوری طور پر ناریل کے پانی سے چہرے کا مساج کریں جو چہرے پر پھنسیوں کے خاتمے کے لئے بھی مفید ہے یہی نہیں ناریل کا پانی ہاتھوں کو نرم اورناخنوں کو خوبصورت رکھنے کے لئے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے ۔

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*