How Much Water to Drink Daily to Lose Weight?

1a0074fe-c5ad-474a-924d-6242914e647c

وزن کم کرنے کے لیے دن میں کتنا پانی اور کس پینا چاہیے
وزن کم کرنے کی خواہش میں لوگ کئی طرح کے کام کرتے ہیں ، کچھ لوگ کھانا پینا کم کردیتے ہیں تو کچھ بالکل ہی چھوڑ دیتے ہیں ۔ کچھ ماہرین صحت کا خیال ہے کہ وزن کم کرنے کے لئے پانی پینا بھی کافی فائدہ مند ثابت ہوتا ہے لیکن پھر اس بات پر بحث شروع ہوجاتی ہے کہ وزن کم کرنے کے لئے دن میں کتنا پانی پینا چاہیے ، تو اب اس کا جواب مل گیا

ماہر صحت ڈاکٹر میلینا جامپلز کا کہنا ہے کہ پانی پینے سے جسم میں نمی کا لیول بہتر رہتا ہے جو کہ ہمارے میٹا بولزم کو بہت فائدہ دیتا ہے ۔ اس کا کہنا ہے کہ اگر آپ کھانے سے پہلے اور درمیان میں پانی پئیں تو یہ جسم میں پانی کی کمی کو بہت حد تک پورا کردیتا ہے ۔

دو تحقیقات کے مطابق دن میں 500ملی لیٹر تک پانی پینے سے وقتی طور پر ہمارا میٹا بولز 25سے 30فیصد بہتر کام کرنے لگتا ہے ۔ تحقیق کاروں کا کہنا ہے کہ اگر دن میں دو لیٹر تک پانی پیا جائے تو اس سے 96حرارے یومیہ کم ہوتے ہیں ، اسی طرح اگر ٹھنڈا پانی پیا جائے تو ہمارے جسم کو اس پانی کو گرم کرنے میں توانائی لگانی پڑتی ہے اور زیادہ حرارے کم ہونے لگتے ہیں ۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ یہ بات زیادہ اہم نہیں ہے کہ آپ دن میں کتنا پانی پیتے ہیں بلکہ یہ بات زیادہ ضروری ہے کہ یہ پانی آپ کس وقت پی رہے ہیں ۔ ان کا کہنا ہے کہ اگر کھانے سے آدھ گھنٹہ قبل اگر دو سے تین گلاس پانی پی لیا جائے تو یہ ہمارے لئے بہت ہی زیادہ مفید ہے کہ اس طرح ہم کم کھانا کھاتے ہیں ۔

ایک وقت کم کھانا کھانے کے نتیجے میں 75سے 90حرارے جسم میں نہیں لے کر جاتے اور اگر تین وقت کا حساب لگایا جائے تو ہم 225سے270حرارے جسم میں لے جانے سے بچ جاتے ہیں جو کہ وزن کم کرنے میں اہم کردار ادا کرتا ہے ۔

ایک تحقیق میں یہ بات ثابت شدہ ہے کہ ایک سال کے عرصے میں جن لوگوں نے کھانے سے آدھ گھنٹہ قبل 500ملی لیٹر پانی پیا ان کا وزن ان لوگوں سے 44فیصد کم ہوا جو کھانے سے قبل پانی نہیں پیتے رہے ۔

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*