روزانہ ایک سیب رکھے آپ کو ڈاکٹر سے دور

آپ کے والدین آپ کو کچھ کھانے کی ترغیب دیتے تھے تو روزانہ ایک سیب کھانے کیلئے بھی کہتے ہوں گے ۔ یہ خوشگوار پھل آپ روزانہ کی بنیاد پر اپنی منصوبہ بندی میں شامل کرسکتے ہیں جس کی قدرتی غذائیت ایک خزانہ ہے ۔ اپنی روزانہ کی منصوبہ بندی میں سیب کو شامل کرنے کے بہت سے طریقے ہیں ۔ آپ کو اپنے کچن میں چھوٹا سا تجربہ کرناہے اس کے حیرت انگیز نتائج خود آپ دیکھ سکیں گے ۔
بہرحال، اس سے پہلے کے آپ اگلے کھانے میں سیب کے استعمال کے طریقے سیکھیں، پہلے ہم سیب کی افادیت پر ایک نظر ڈالتے ہیں ۔

وزن چیک کرنے کیلئے :
ایک درمیانے سائز کے سیب میں 59فیصد کلوریز شمار ہوتی ہے ۔ یہ پھل اپنی صحت مند غذا کی منصوبہ بند ی کرنے کے لئے مثالی ہے ۔ یہ پھل نہ صرف کئی وٹامنز کی آفر پیش کرتا ہے بلکہ آپ کے سسٹم کے کام کاج کے لئے معدنیات کی راہ ہموار کرتا ہے ۔ لیکن یہ بھی ایک بھرے ہوئے اسنیک کے طور پر کام کرتا ہے ایک اعلیٰ کھانے کے اشیاء کے طور پر ۔
سیب ناشتے میں طب کے سکون کے لئے اعلیٰ کلوریز لیتا ہے ۔ ہمارے جسم میں غذائی ریشہ ترغیب دینے کی ذمہ دار ہے اس طرح خراب کھانے کی روک تھام کی ۔

ہموار عمل انہضام کے لئے :
غذائی ریشہ ہموار عمل انہضام کے لئے ضرور ی ہے ۔ یہ عمل انہضام کو کم کرنے کی بڑی تعد اد میں سہولت فراہم کرتا ہے ۔ سیب قبض اور اسہال کے لئے ایک علاج کے طور پر بھی استعمال کیاجاتا ہے ۔

مدافعتی نظام کو مضبوط رکھیں :
آلات سے لیس وٹامن سی اور اینٹی آکسائیڈ کی طاقتور جوڑی ، دن میں ایک سیب آپ کے جسم کو قدرتی طو پر مشین کی طرح طاقتور اور مضبوط رکھتا ہے ۔ کشیدگی اورمتعدد امراض ایسے بھی ہیں جو آپ کے مدافعاتی نظام کو کمزور کرسکتے ہیں ۔ یہ مرکبات اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ یہ مرکبات نقصان دہ عوامل کے منفی اثرات کو بے اثر کردیتے ہیں ۔

توانائی کی اضافی خوراک کے لئے :
کئی تحقیقی مطالعہ سے پتہ چلتا ہے کہ سیب بہترین انتخاب ہے اُن لوگوں کے لئے جو قدرتی توانائی حاصل کرنا چاہتے ہیں ۔مشروبات اور کیفین پینا بھول جائیں ۔ اگر آپ ورزش کرنا شروع کررہے ہیں تو سیب آپ کو طویل مدت کے لئے اس کی تیاری میں آپ کی مدد کرتاہے ۔ اگر آپ غور کریں گے تو اس سے یہ نتیجہ اخذ کیا گیا ہے کہ اگر آپ سیب کے بجائے کافی پینا پسند کرتے ہیں تو یہ صرف آپ کے جسم کوہی سپلائی نہیں کرے گا بلکہ سپلائی کے ساتھ بھرپور صحت بھی دے گا ۔ لیکن آپ کو ذہنی طور پر پوری توجہ کے ساتھ تیار رہنا ہوگا ۔

سیب کا ذخیرہ کرلیں :
یہ ہرفن مولا پھل تازہ کھایا جاتا ہے ۔ زیادہ خستہ اور ذائقے کیلئے سلاد میں شامل کریں ۔ اپنے دوپہر اور رات کے کھانے کے لئے چکھنے(سیب چٹنی کے طور پر) کے طور پر ساتھ رکھیں ۔ منہ میں میٹھے پانی کے ذائقے کے لئے سیب کے ٹکڑے کرکے یا اس کو پیس کر رکھا جا سکتا ہے ۔ سیب واقعی اپنی قدرتی صلاحیت کی بناء پر پاور ہاؤس کہنے کا حق رکھتا ہے ۔
سب کو اس بات کا شعور دینے کی کوشش کریں کہ ایک سیب دن میں آپ کی صحت کو بہتر بناتا ہے اور جسم کو مضبوط رکھتا ہے ۔

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*