4 Karishmati Jari Bootian Qudrat Ki Taraf Se Tohfa

چار کرشماتی جڑی بوٹیاں ! قدرت کی طرف سے تحفہ
صحت مند شفاف ، چمکدار اور نرم وملائم جلد حسین نظر آنے میں اہم کردار ادا کرتی ہے آپ صرف پارلر سیلون پر ہی اپنی جلد کو خوبصورت نہیں بناسکتے بلکہ چہرے کی دلکشی کے لوازمات گھر میں بھی دستیاب ہیں ۔ان میں ایک اہم چیز مختلف قسم کی جڑی بوٹیاں ہیں جن کو ہم زیادہ تر کھانے کا ذائقہ بڑھانے میں استعمال کرتے ہیں اور بہت سے لوگ اس بات سے آگاہ نہیں کہ یہ جڑی بوٹیاں ہماری صحت و خوبصورتی کے لئے بھی بہت ضرور ی ہیں ۔صدیوں سے جڑی بوٹیاں ادویات اور کاسمیٹکس میں استعمال ہورہی ہے ۔

پودینہ :
پودینہ اپنے ذائقہ ، خوشبواور شفاء بخش خوبیوں کی وجہ سے استعمال ہورہا ہے پودینے کا رس چہرے کی صفائی کے لئے بہترین سمجھاجاتا ہے ۔ یہ جلد سے مردہ خلیات کو ختم کرکے نرم ونازک احساس دیتا ہے ۔ تین کھانے کے چمچ تازہ پودینے کے پتے ، دو کھانے کے چمچ سیب کا سرکہ ، ایک کپ اُبلا پانی اچھی طرح مکس کرکے تین دن پڑا رہنے دیں پھر چھان کر بوتل میں رکھ لیں روئی اس میں بھگوکے دن میں دو مرتبہ چہرے پر لگائیں ۔ منہ کی ناخوشگوار بُو دور کرنی ہوتو پودینے کے پتے چبائیں یا پانی میں اُبال کر غرارے کریں ۔

مہندی :
مہندی قدرت کا انمول عطیہ ہے خوبصورت اور مضبوط بالوں کا اہم راز مہندی میں پوشیدہ ہے یہ ایک بہترین کنڈشنر کا کام بھی دیتی ہے ۔ بالوں کو خوبصورت رنگ دینا ہو جس سے نقصان بھی نہ ہو اس ضمن میں قدرتی اشیاء سے استفادہ کریں ۔بچاس گرام مہندی ، پچاس گرام آملہ پاؤڈر، پچاس گرام میتھی دانہ، ایک چمچ کافی کو پانی کے ساتھ مکس کرکے کچھ دیر رکھ دیں، ہفتہ میں دو مرتبہ دوگھنٹہ کے لئے بالوں پر لگائیں ۔ اگر آپ کے بال سفید ہورہے ہیں تو اس کے لئے 250گرام مسٹرڈآئل میں 100گرام مہندی کے پتے اُبالیں پھر چھان کے بالوں کی جڑوں میں لگائیں ۔یہ بالوں کو سفید ہونے سے روکنے کے ساتھ ان کو مضبوط کرتے ہیں ۔

دارچینی :
چہرے سے بلیک ہیڈز اور وائٹ ہیڈ ختم کرنے کے لئے تین چمچ شہد، ایک چمچ دار چینی پاؤڈرکاپیسٹ بنا کے ہرروز رات کو یہ فیس پیک لگائیں اور صبح چہرہ نیم گرم پانی سے دھولیں دو ہفتے تک لگاتار لگانے سے یہ ختم ہوجائیں گے ۔تحقیق سے ثابت ہوا ہے کہ اگر آدھا چائے کا چمچ دار چینی کو روزانہ خوراک میں شامل کیاجائے تو یہ کولیسٹرول کو کم کرنے میں مدددیتی ہے ۔

صندل:
اکثر خواتین کے چہرے پر کیل مہاسوں اور دانوں کے نشانات رہ جاتے ہیں جو ذہنی آزار کا باعث بنتے ہیں چہرے کو ان نشانات سے صاف کرنے کے لئے صندل پاؤڈر سے استفادہ کریں ۔صندل پاؤڈر کو عرق گلاب میں مکس کرکے چہرے پر رات کو سونے سے پہلے لگائیں اور صبح منہ دھولیں اگر آپ کو محسوس ہوکہ اس کے لگانے سے جلد خشک ہورہی ہے تو چند گھنٹے لگانے کے بعد دھولیں ۔ چہرے کے کھلے مسامات کے لئے صندل پاؤڈر اور دال مسور کا پانی یا عرق گلاب کی امزش سے بنی پیسٹ چہرے پر ساری رات کے لئے لگائیں اور صبح دھولیں ۔یہ مسامات کو بند کرنے کی آسان ترکیب ہے ۔

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*