How To Clean Your Lungs From Nicotine

پھیپھڑوں سے نکوٹین صاف کرنے کا آسان طریقہ

پھیپھڑوں سے نکوٹین صاف کرنے کا آسان طریقہ
جب آپ سیگریٹ پیتے ہیں تو آپ کا جسم تقریباً 90فیصد نکوٹین جذب کرتی ہے۔ اگر آپ سیگریٹ پینا چھوڑ بھی دیں تب بھی یہ آپ کے جسم میں کافی لمبے عرصے تک رہتا ہے۔ خوش قسمتی سے آپ اپنے جسم سے نکوٹین کا خاتمہ کرسکتے ہیں۔

اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور غذاکا استعمال کریں جیسے سبز چائے، چقندر، سیب، سنگترہ اور لیموں وغیرہ۔ یہ آپ کے جسم کا میٹابولک ریٹ بڑھاتی ہے اور آپ کے جسم میں ہونے والی Damagesکو repaire کرتی ہے۔

ہلدی کی اس چائے کا استعمال کریں: ہلدی دو چائے کے چمچ، پسی پیاز چارسو گرام، ادرک ایک ٹکڑا۔
ان تینوں اجزاء کو پانی میں ڈال کر چند منٹ تک ابلنے دیں۔ دن میں دو دفعہ استعمال کریں۔
ہلدی میں circuminموجود ہوتا ہے جو آپ کے جسم سے زہریلے مواد ختم کرتا ہے اور جسم کو اندر سے صاف کرتا ہے۔ ادرک میں متلی کو کم کرنے کی طاقت موجود ہوتی ہے جو کہ نکوٹین کے ختم ہونے کی وجہ سے اکثر لوگوں کو ہوجاتی ہے۔

اپنا ایک ہاتھ معدہ پر اور دوسرا ہاتھ سینے پر کرکھیں۔ اب سانس اندر لیتے ہوئے معدے والے ہاتھ کو ہلکا سا دبا کر اوپر کی طرف لائیں اور سانس باہر چھوڑتے وقت ہاتھ کو ہلکا کرتے ہوئے نیچے واپس پہلی پوزیشن پر لے جائیں۔سانس آہستہ آہستہ چھوڑیں۔ یہ exerciseکم سے کم تین سے چار رمرتبہ دھرائیں۔

نکوٹین والی غذاؤں سے پرہیز کریں۔یہ آپ کے پھیپھڑوں کو صاف ہونے اور صحیح طور پر کام کرنے سے روکتی ہے۔

زیادہ سے زیادہ پانی پئیں کیونکہ یہ آپ کے جسم میں ہوئے نقصان کو جلد ٹھیک کرتا ہے۔ آپ جسم Hydratedرہے گی اور detoxification میں آسانی ہوگی۔

روزانہ ورزش کریں۔ اس سے خون کی روانی بہتر ہوتی ہے اور آپ کے جسم کا نکوٹین پسینے کے ذریعے نکل جاتا ہے۔

اگر آپ ہفتے میں ایک بار سیگریٹ پیتے تھے تو آپ کو دو سے تین مہینے میں نکوٹین سے چھٹکارا مل سکتا ہے۔اگر آپ روزانہ smokeکرتے تھے تو آپ کو کم سے کم ایک سال اپنا جسم کلیئر کرنے میں لگے گا۔

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *